Din indkøbskurv er tom
Indkøbskurv

Hjælp


Hvad går det medlemsrabat ud på?


Vi ønsker, at belønne vores kunder.


● Du skal handle for mindst 100,00 for at opnå 5% i rabat på hele din ordre - gælder på webshoppen og i forretningen.

◌ Meldemsrabatten gives dog ikke på tilbudsvarer & gavekort.


Sådan fungerer det.

● Under fanen godkend ordre, skal du i feltet - Indtast indløsningskode - som er: kundeklub

◌ Meldemsrabatten gives dog ikke på tilbudsvarer & gavekort.

◌ Du opnår kontant rabat, allerede på din første ordre.


Når du taster en af ovenstående, medlemsrabat koder, acceptere du automatisk,

vores eneste krav til dig, at du vil modtage vores nyhedsmail.


Som modtager af vores nyhedsbrev får du.

◌ 5% rabat, på alle dine ordre/køb når du handler for mindst 100,00.

◌ E-mails, når der er gode tilbud i shoppen.

◌ E-mails, med inspiration og nyheder.

◌ E-mails, med gode råd om vejledninger.


Vores nyhedsbrev, udsendes ca. 2 gange om måneden.


Er min ordre gået igennem?


● Du vil inden for få minutter, modtage en mail som indeholder din ordrebekræftelse.

◌ Den bliver sendt til den e-mailadresse du har opgivet.

◌ Du kan altid kontakte os på email - >kontakt@hobbygaarden-kaas.dk,

> for at få bekræftet, om vi har modtaget din ordre.


Hvorfor har jeg ikke modtaget mailen med ordrebekræftiglsen?


● Modtager du ikke mails fra Hobbygården, kan det skyldes, at vores e-mails

bliver blokeret af din mailudbyder eller internetudbyder eller af dit eget spamfilter.

◌ Uønsket/spam mappens filter, er designet til at fange åbenlyst uopfordrede mails (ofte kaldet "spam").

◌ Da Hobbygården sender mails fra et eksternt mailsystem, vil du typisk modtage e-mails fra e-mailadressen kontakt@hobbygaarden-kaas.dk.

Tilføj derfor e.mailadressen kontakt@hobbygaarden-kaas.dk til "afsendere der er tillid til" under indstillinger for uønsket e-mail i dit e-mail-system.


Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelsen, og mailen er ikke i uønsket/spam mappen, hvad gør jeg nu?


Så bedes du kontakte os på email: kontakt@hobbygaarden-kaas.dk

◌ Vi vil gøre vores bedste, for at svare på dit spørgsmål, så hurtigt som muligt, inden for 48 arbejdstimer.


Kan jeg nå, at få mere med min ordre?


For at vi kan yde en rigtig god service, og hurtigst muligt afsende din ordre,

er det IKKE muligt, at ændre, slette i din ordre.

Hvis du har glemt noget, skal du bare besøge vores websted, og afgive en ny ordre :-D


Hvornår sender I min pakke?


Jeg har kun modtaget en mail med ordrebekræftelsen og at min ordre er under behandling.

Dette skyldes normalt, at en eller flere produkter, er midlertidigt er udsolgt hos os eller vores leverandør.

● Ved høj belastning kan en forsinkelse opstå mens din ordre pakkes.

◌ Hvis forsinkelsen er længere en 10 dage, beder vi dig om at sende os en mail med dit ordrenummer til os,

så vil vi kontakte vores lager, og vender tilbage til dig med svar.


Bemærk: Vi kan I de fleste tilfælde, ikke fortælle dig en præcist dato for levering,

dog plejer leveringen ske indenfor vores normale leveringstider.


Min ordre er blevet delleveret, hvornår sender i resten?

I nogle tilfælde kan vores leverandøre mod forventning, ikke levere det vi har bestilt og derfor vil der gå længere tid.

Bemærk: Vi kan I de fleste tilfælde, ikke fortælle dig en præcist dato for levering, dog plejer leveringen ske indenfor den forventede leveringstid.

Hvis du har ventet i mere end 10 hverdage, på dine varer bedes du kontakte os >kontakt@hobbygaarden-kaas.dk


Kan jeg annulere min ordre?

Vi kan slette din ordre, indenfor 5 minutter.

Vi ser helst, at du IKKE sletter din ordre, grundet de omkostningerne det koster os ekstra (tid, papir, blæk, pakkelabels med mere).


For yderligere - læs venligst vores handelsbetingelser.


Hvad nu hvis jeg har skrevet forkert eller bestilt forkerte produkter?

• Hvis du har bestilt forkert, skal du kontakte os, indenfor 5 minutter. Vi vil, når du har lagt en ny ordre, slette den første ordre.

• Det er ikke muligt, at foretage adresseændringer efter, at ordren er lagt. Du kan dog annullere ordren, og derefter foretage en ny bestilling med den anden adresse, mail, tlf...


Hvorfor er en vare ligepluselig IKKE på lager?

Det sker desværre, at en eller flere varer bliver udsolgt samtidigt, eller at lageret ikke stemmer.

Desværre oplever vi også tyveri og derfor er varen ikke på lager selvom vi troede den var - din ordre vil beklageligtvis blive forsinket.


Hvorfor har jeg ikke modtaget, min pakke inden for jeres angivne leveringstid?

I løbet af de næste1 - 3 hverdage, vil lageret plukke, kontrollere, pakke & sende din ordre (hvis varene er på lager).

Vi modtager automatisk, en besked fra systemet, når du har bestilt varer, som desværre er midlertidigt udsolgt og er/skal bestilles hjem.

Vi forventer, at vi i løbet af de næste 2 til 10 hverdage, får varen/e til din ordre, og lageret vil så plukke, kontrollere, pakke & sende din ordre.

På midlertidige udsolgte varer, kan vi ikke give dig en præcist dato for levering, dog plejer leveringen at ske inden for den forventede tid.

Hvis der opstår leveringsproblemer eller at leveringstiden er længere end forventet, vil du blive kontaktet af os. (gælder ikke på alle produkter).

• Ind imellem, får vi rigtig mange ordre, det er vi vildt taknemlige for, med det kan betyde, at vi ind imellem bliver forsinket.

• Hvis vores leverandøre er bagefter, så kommer vi det også, det kan betyde, at vi også kan blive forsinket.

• Produkter som skal bestilles hjem, har en længere leverings tid og derfor vil der nogle gange gå nogle ekstra dage, inden vi kan afsende din ordre.


99 % af alle vores ordre, plukker, tjekker, pakker og afsender vi i løbet af 1 - 3 hverdage, efter at bestillingen er modtaget og betalt.

Du modtager derfor typisk din ordre inden for 8 hverdage, og ofte allerede efter 3 hverdage.


Du modtager en ny mail, når din ordre er færdig pakket og afsendt/er klar til afhentning.

Denne e-mail indeholder også et trackingnummer, så du kan følge din pakken online.


Har du ikke modtaget varen senest 10 hverdage efter forsendelsesbekræftelsesmailen, bedes du kontakte os pr. mail - husk at oplyse dit ordre nr.


Hjælp jeg har ikke modtaget pakken, hvad gør jeg?

Du skal efterlyse din pakke hos PosNord.

http://www.postnord.dk/da/Privat/Kundeservice/reklamation/Sider/reklamation.aspx.